Пропонуємо варіанти позакласних заходів , які можна використати під час проведення тижня іноземних мов у школі.
Назва заходу: АВС holiday
Вік учасників: учні 2 класу
Форма проведення: свято
Місце проведення: класна кімната.
2-й ведучий
. Dear boys and girls, parents and teachers. Now I want to see if all the letters of the alphabet are here. You are welcome, letters!
1-й учень (заводить літери А,В,С,D,Е і представляє кожну з них)
"A" — красуня оця ,,
Пepша до нас на свято прийшла.
"A". A is for apples and apple-trees.
You can see apples on apple-trees.
Якщо букву В запам’ятаєш , то як слово «big» писати взнаєш
(Демонструє слово «big»)
"B". B is for bird. Birds like to sing. They start to sing, when it's spring.
Бач , як хвостик на коті ,
Виглядає буква «С»
"C". C is for cat. My cat is gray. And with me it likes to play.
Усі присутні учні промовляють вірш і виконують рухи під керівництвом ведучого.
Clap your right hand
Clap, clap, clap.
Clap your left hand,
Clap, clap, clap.
Turn around, one, two, three
It is easy, you can see.
У слові «dog» є буква «D»
Знають це англійці всі .
(Демонструє слово «dog»)
"D". D is for dog and for desk. I like to sit at my desk.
He і she в нашій сімї
Не обійдуться без «Е»
"E". E is for eight and eleven. How much is eieht and eleven?
2-й учень заводить літери F,G,H,I,J і представляє кожну з них
Ніщо не завадить літері “F”
Покласти flowers on the shelf
"F". F is for flowers, red and blue.
White and yellow, and rosy too.
1-й учень (загадує загадку)
Five little dogs
Playing by the door;
One runs away
And now there are... (four).
Як захочеш привітатись , то тоді
Не забудь про букву «G»
"G". Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning.
I'm glad to see you.
Сіренькій мишці , англійською «»mouse
Буква «Н» побудувала house
"H". H is for hand. I have two hands.
This is the way. I clap my hands.
Під керівництвом ведучого всі промовляють
Hands up, hands down,
Hands on hips, sit down.
Stand up, hands to the sides.
Bend left, bend right.
Hands on hips.
One, two, three, hop.
One, two, three, stop.
Про себе допоможе сказати буква «І»
І як її писати - дивись ,не забувай
"I". I is for I. I'm a boy, and I'm ten.
I like to play with my brother Ben.
Скачуть вище всіх дітей
Наша Jane і буква “J”
"J". J is for jam. Jam is on the plate.
Jimmy likes it and so does Sam.
Учень заводить літери K, L, M, N, O
Буква «К» нам може знадобитись ,
Якщо Kate захоче молока напитись
"K".K is for kitten
It is white and funny.
It likes to drink milk,
But it doesn't like honey.
Help Bill to spell
The letter “L”
"L". L is for letter This letter is for me.
It is from my sister, as you can see.
Ведучий . Let us sing.
Let us play,
Let us dance together.
Let's have tea,
Let's have fun,
Let us be friends forever!
Мері Попінс якщо знаєш,
Букву «М» запам’ятаєш
"M". M is for monkey.
It can climb a tree.
It takes bananas
From you and from me.
Буква «N» і буква «О»
Заперечують нам знов
(Демонструє обидві букви)
"N". N is for name.
What's your name?
"O". My name is [ou]
I like my home.
Уc i. One, one, one
We love everyone.
Two, two, two
We love all you!
Учень заводить літери P,Q,R,S,T і представляє кожну з них
Pen i pencil на столі помістила буква «Р»
"P". P is for pencils.
With them I can draw.
A red pen, a green tree or a blue door.
До вподоби королю
Королева наша «Q»
"Q". Q is for questions. How are you?
How old are you? and How do you do?
Де ж сховалась буква «R»
«Схованки» - цікава гра.
"R". R is for rose. It is red.
I like these flowers
They are my friends
Найпрекрасніша з принцес
Познайомтесь , буква «S»
"S". Sis for school,
Where we go every day
We learn to read, we learn to write
This та thаt без букви «Т»
Будуть зовсім вже не ті.
T. T is for tick and for tock
"Tick-tock", says the clock.
Ведучий
Tick, says the clock.
Tick, tick, tick.
What you have to do,
Do quick.
Учень заводить літери U,V,W,X,Y,Z і представляє кожну з них
«It is for you» - сказала буква «U»
Щоб привернути увагу твою.
"U".U is for umbrella.
That's good in the rain.
I must you say.
Знають , мабуть, учні всі
Very гарну букву «V»
"V". V is in five and also in seven. It is in twelve and in eleven.
"What?" and "Why?" and "Who are you?"
Запитає «W»
"W". W is for Where? When?
And What? Do you like me? or Why not
Пісня
What is your name? What is your
name?
Now tell me, please, what is your
name?
My name is Janet. My name is Janet.
My name is Janet. That's my name.
Where do you live? Where do you live?
Now tell me, please, where do you
live?
I live in London. I live in London.
1 live in London. That's where I live.
"X" is in box, Max and six.
Look at that and look at this.
"X". X is for six, text and box.
I like to read this book about fox.
Літера ця скаже «YES»
Якщо після неї стануть «Е» і «S»
"Y". Y is for yard where children play.
We play in the yard every day.
Ще раз гляньте на портрет
Й не забудьте букву «Z»
"Z". Z is for zoo. Let's go to the zoo.
I like to go to the zoo. And you?
Ведучий ABCDEFG
HIJKLMNOP
QRSTUV
Ось вам WXY і Z
Весь цей віршик англійською
Зветься словом «Alphabet»
Пісня «АВС»
Let's sing the a, b, c.
Sing the letters, sing with me.
a, b, c, d,
e, f, g,
h,.i,j, k,
1, m, n, o, p,
Q, r, s,
t, u, v,
w, x, y and z.
Let's sing the a, b, c.
Sing the letters, sing with me.
Уci. A-B-C D E
1-й учень. First grade where I want to be.
У c i. F - G - H I J
2-й учень . Learning to read and write each day.
Уci. K-L-M N O
3-й учень . Many boys and girls we like to know.
Уci. P-Q-R S T
4-й учень. Sharing books with you and me.
Уci. U-V-W X and Z.
5-й учень. Don't forget, please, Y.
Уci. Now it's time to say. "Goodbye!"
Bye-bye! See you soon! See you later!
Назва заходу:
Навколо Європи за 1 годину
Вік учасників: 12—13 років.
Кількість учасників: 12
Форма проведення: пізнавально-розважальна гра.
Місце проведення: класна кімната.
Обладнання: декорації, прапори країн Європи, роздавальні картки, глобус, карта, атлас світу, магнітофон з фонограмою.
Виступає три команди по 4 учнів в кожній. Команди мають назву, девіз, прапор, емблему, гасло. Вчитель-ведучий представляє після короткого вступу команди, капітанів та журі, знайомить з черговістю конкурсів, назви яких написано надошці. Капітани дають клятву на атласі світу про вірність своїм командам та готовність вести свої команди країнами Європи для глибшого пізнання життя, традицій та звичаїв цих народів.
Конкурси:
1. Домашнє завдання: представлення країн (загальні відомості, символи, танець країни).
2. Складання розрізаної карти Європи.
3. «Хто є хто» — за визначений час написати прізвища видатних поетів, музикантів, вчених, політичних діячів країн Європи, портрети яких вивішуються на дошці.
4. «Впізнай місто» — учасники складають список міст Європи, які демонструються на поштівках.
5. «Впізнай країну» — учасники отримують конверти, що надійшли з різних країн та за поштовими марками на них впізнають назви країн.
6. «Впізнай мову »- учасники впізнають мови , які звучать з фонограми , зробленої з різних радіопрограм (10 секунд на кожну мову)
7. «Знайди помилку». Учням читається розповідь про подорож Європою, в якій назви країн, столиць, аеропортів, гір, річок подається з помилками. Учні виявляють та виправляють помилки.
8.«Знайди шлях». На контурній карті кожна команда проводить свій корабель з Одеси до Санкт-Петербурга, вказуючи назви всіх об'єктів, які трапляються на їхньому шляху: моря, країни, порти, протоки, затоки, острови.
9. Конкурс капітанів. В бухті стоять кораблі десяти країн Європи під
своїми прапорами. Необхідно назвати ці країни.
Програма завершується підбиттям підсумків та оголошенням переможців. Переможці отримують торт.
Назва заходу: Запрошуємо до подорожі
Вік учасників: 13—14 років.
Кількість учасників: три команди
Форма проведення: ділова гра.
Місце проведення: класна кімната / актова зала.
Обладнання: карти, прапори, плакати, поштівки, рекламні проспекти,відеомагнітофон, телевізор, магнітофон, фонограма.
Ведучий вчитель пояснює мету гри, представляє команди та членів журі, розповідає про умови гри. Кожна команда представляє туристичне агентство країни і має на меті заохотити якомога більшу кількість глядачів відвідати своє країну.
Конкурси:
1. Представлення своєї країни у довільній формі (розповідь, відеофрагменти, виконання гімну, представлення символів).
2. Визначні місця. Учні розповідають про визначні місця країни.
3. Умови відпочинку. Демонструються плани готельних номерів та плани міст, де перебуватимуть туристи.
4. Харчування. Команди розповідають про національну кухню своєї країни, представляють страви.
5. Туристичний маршрут. Представлення туристичного маршруту 10-денного перебування в країні.
6. Транспорт. Представлення видів транспорту та розкладу руху.
7. Фінанси та кошторис. Команди представляють кошторис витрат кожного туриста.
8. Практичне завдання. За 5 хвилин кожна команда створює рекламний плакат свого туру.
Журі оцінює конкурси, враховуючи реальність представленого. Глядачі в залі голосують за той чи інший тур, віддаючи свої запрошення на гру відповідній команді. Переможець визначається на підставі оцінок журі та голосів присутніх глядачів.
Назва заходу: Miss& Mister English
Вікучасників: 13—15 років
Кількість учасників: по одній дівчині та одному хлопцю від кожного класу
Форма проведення: інтелектуальний конкурс.
Місце проведення: актова зала.
Обладнання: плакати, пластикові ідентифікатори кожного учасника з номером, картки із завданнями, папір, фломастери, фонограми, бланки протоколів для журі.
Попередня робота: за день до конкурсу проводиться жеребкування черговості виступів учасників. Учасники готують свою презентацію на 100 секунд.
Учитель ведучий робить короткий вступ, представляє учасників, членів журі та переможців цього ж конкурсу попереднього року. Минулорічні Міss та Міster виступають з короткими промовами.
Конкурси:
1. Представлення. Протягом 100 секунд учасник представляє себе у довільній формі (розповідь, танець, пісня, вірш).
2.«Назви зайве слово». Для кожного учасника звучить чотири слова, серед яких він повинен назвати зайве, наприклад: spring, winter, January, summer.
3.«Орфографічний». Спочатку кожен з учасників називає по літерах запропоноване слово, спочатку нескладне (mother,school,computer), потім складніше (dangerous, sausage). У другому колі з названих літер учасник має впізнати слово (t-е-1-е-р-h-о-n-е).
4. «Граматичний». Кожен учасник отримує картку з двома реченнями, де дієслово стоїть у формі інфінітива. Необхідно за одну хвилину розкрити дужки та назвати часову форму дієслова.
5. «Слово + слово». На столі лежать смужки паперу з одним словом на кожній. За одну хвилину учасники повинні вибрати слова, щоб скласти якомога більше речень.
6. «Зрозумій мене». Учасники малюють на папері символи, які характеризують їх самих (риси характеру, звички, хобі, улюблені предмети в школі, плани на майбутнє, склад сім'ї тощо). Після цього розбиваються на пари, запитують один одного перед мікрофоном і складають коротку розповідь про суперника.
7. «Закінчи історію». Учасникам зачитується коротке оповідання, зазвичай Новорічного характеру, якому необхідно придумати власне закінчення.
8. «Зустріч з іноземцем». Непідготовлене мовлення з носієм мови. Поговорити з іноземцем протягом однієї хвилини на будь-яку тему. У разі відсутностііноземця це може бути старшокласник чи вчитель англійської мови.
9. «Нон-стоп». Кожному учаснику пропонується без часу на роздуми закінчити десять речень (The capital of the USA is..,Great Britain is washed by…,Buses inLondon are mostly .....).
10. Після третього конкурсу вибуває по одному-два учасники з найменшою кількістю набраних балів, таким чином до останнього доходять дві дівчинки та два хлопця. За результатами останнього конкурсу і визначаються Міss/Міster року
Назва заходу: Lucky Chance
План проведення
У ході гри буде розіграно 5 геймів.
1. «8» з «8».
2. . «Щасливий випадок».
3. «Темна конячка».
4. «Ти мені — я тобі» (запитання команд).
5. «Далі, далі».
У першому геймі учасники повинні відповісти на максимальну кількість запитань — 8.
Другий гейм — лото. Учасники витягуватимуть номери запитань. Якщо витягнуть «щасливе число», то матимуть можливість відповісти натри запитання.
Третій гейм присвячений поезії. Учасники отримують уривки з перекладів віршів англійської мовою. Прочитавши уривок, вони повинні з'ясувати, що це за вірш, і розповісти його початок мовою оригіналу (українською).
Четвертий гейм готують самі команди. Оцінюється і запитання і відповідь.
П'ятий гейм — відповісти на якомога більше запитань за 1 хвилину.
ГЕЙМ 1. «8» з «8»
Команда № 1
1. Корінні мешканці Британських островів. (Кельти)
2. Найпопулярніший король Англії, від крику якого присідали коні. (Ричард Левове Серце)
3. Як називають англійці протоку Ла-Манш? (The English Channel)
4. Державний статус Сполученого Королівства. (Парламентська монархія)
5. Який титул носить чоловік королеви Єлизавети II? (Герцог Единбурзький)
7. Хто очолює кабінет міністрів? (Прем 'єр -міністр) Де знаходиться могила невідомого солдата в Лондоні ? (Вест-мінстерське абатство)
8. Перекладіть англійською мовою "розбійник у капюшоні". (Robin-Hood — Робін Руд)
Команда 2
1. Від назви якого племені походить сучасна назва Англії? (Англи)
2. Галузь промисловості, яка зробила Англію однією з найрозвиненіших країн світу (Виробництво вовни)
3. Як називають англічани протоку Па-де-Кале? (Дуврська протока)
4. Який титул носить спадкоємець трону Англії? (Принц Вельський)
5. Голова Палати Громад у Британському парламенті. (Спікер)
6. На чому сидить Лорд-Канцлер у Британському парламенті? (На мішку з вовною)
7. Хто очолює державу Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії? (Королева Єлизавета ІГ)
8. Імена трьох відомих казкових будівників. (Ніф-Ніф, Наф-Наф, Нуф-Нуф)
Команда З
1. Хто завоював Британські острови в 1066 році? (Вільгельм Завойовник)
2. Ім'я адмірала, який переміг іспанську армаду, втратив око, а другим і до сьогодні дивиться на всіх зверху вниз. (Адмірал Нельсон)
3. Назва моря, яке знаходиться між островами Сполученого Королівства.(Ірландське море)
4. Резиденція королеви в Лондоні. (Букінгемський палац)
5. Голова Палати Лордів в Британському парламенті. (Лорд-Канцлер)
6. Резиденція королів до XII століття, а пізніше — державна в'язниця. (Тауер)
7. Де засідає Британський парламент? (Вестмінстерський палац)
. Найвідоміша музична «четвірка» з Ліверпуля. («Бітлз»)
ГЕЙМ 2. «Щасливий випадок»
1. Назва острова, з найбільш високої гори якого можна побачити всі чотири частини Сполученого Королівства, (о. Мен)
2. Ім'я архітектора, який побудував Біг Бен. (Архітектор Бенджамін Холл)
3. Хто був прототипом Робінзона Крузо? (Олександр Селькірк)
4. В якому англійському творі один з героїв зникає, залишаючи після себе посмішку? (Чеширський кіт ("Аліса в Країні чудес"))
5. «Ну, постривай!» по-діснеєвськи. («Том іДжеррі»)
6. Літературна назва Англії. (Туманний Альбіон)
7. Які птахи знаходяться на державному утриманні в Лондонському Тауері?(Ворони)
8. Кожний ранок під вікном королеви Єлизавети II грають на музичному інструменті. На якому? (Волинка)
9. Піти з дому "по-англійські". (Не попрощавшись)
10.Що означає прапор над Букінгемським палацем? (Королева в Лондоні)
11.Як називається в Англії свято 1 квітня? (День усіх дурнів)
12.Що таке вік-енд? (Кінець тижня)
13.Хто починає свій монолог зі слів "То be or not to be?" (Принц Гам-лет)
14.Центральна площа Лондона. (Площа ПІкаділі)
ГЕЙМ 3. «Темна конячка»
Those Evening Bells By Thomas Moore
Those evening bells! Those evening bells!
How many a tale their music tells,
Of youth and home, and that sweet time ,
When last I heard their soothing chime.
(«Вечірній дзвін»)
My Testament
When I am dead, then bury me
In my beloved Ukraine,
My tomb upon a grave mound high
Amid the spreading plain,
So that the fields, the boundless steppes ,
The Dnieper s plunging shore
My eyes could see , my ears could here
The mighty river roar.
(«Заповіт» Т.Шевченко)
Besides the hut the cherries are in bloom,
And May bugs over them dance …
The peasants from
The fields return with weary sep…
Tis late …
The young maids as they go sing songs …
At home
The tables have been laid and supper waits.
(«Садок вишневий коло хати»Т.Шевченко)
ГЕЙМ 4. «Ти мені — я тобі»
І Запитання гейму 4 готують самі команди.
ГЕЙМ 5. «Далі, далі»
| 1. Повна назва країни на Британських островах. (Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії)
2. Столиця Англії. (Лондон)
3. Найвища гора у Великій Британії. (Бен Невіс)
4. Типова англійська погода. (Туман)
5. «Усе в порядку!» англійською. (Аll right!)
6. Звертання до незаміжньої жінки в Англії. (Міс)
7. Найвідоміше шотландське озеро. (Лох-Несс)
8. Ім'я чарівника, який допоміг королю Артуру. (Мерлін)
9. Національна гра англійців. (Крікет)
10. Грошова одиниця США. (Долар)
11. Найвідоміший міст Лондона. (Тауерський)
12. Змагання, на якому обирали наймужнішого воїна. (Лицарський турнір)
13. Автор твору «Мауглі». (Р. Кіп-лінг)
14. Який рух у Великій Британії?. (Лівосторонній)
15. Прізвисько американських солдатів. (Янкі)
16. Ім'я останньої шотландської королеви. (Марія Стюарт)
17. Найпопулярніший напій в Англії. (Чай)
18. Палати Британського парламенту. (Громад, лордів)
19. Знаменита англійська авторка детективних оповідань. (Агата Крісті)
20. Скільки партій представлено в американському конгресі? (2)
21. Назва підлітка в США. (Тінейджер)
22. Знаменитий парк у Лондоні. (Гайд-Парк)
23. Колір волосся, типовий для англійців. (Рудий)
24. Всесвітньо відома співачка Америки. (Мадонна)
25. В якому місті відбуваються події трагедії Шекспіра «Ромео і Джульєтта»?(Верона)
26.Столиця Шотландії. (Единбург)
27. Автор твору «Пригоди Гулівера». (Д. Свіфт)
28. Назва чудовиська в Шотландії. (Нессї)
29Яка найдовша річка в Лондоні? (Северн)
30Всесвітньо відомий американський співак з «місячною ходою». (М. Джексон)
31Столиця американської кіноіндустрії. (Голлівуд)
32Кількість штатів у США. (50)
33Столиця Вельса. (Кардіфф)
34Автор твору «Записки про ШерлокаХолмса». (К.Дойл)
35Національний поет Шотландії. (Р. Бернс)
36Яке виховання отримав Мауглі? (Вовче)
37Скульптурний символ Америки. (Статуя Свободи)
38Всесвітньо відомий комік німого кіно. (Ч. Чаплін)
39Столиця США. (Вашингтон)
40В який день Робінзон знайшов собі друга? (У п 'ятницю)
41Який штат США належав Росії?. (Аляска)
42Найвідоміший англійський драматург. (В. Шекспір)
43.Відомий американський мультиплікатор. (В. Дісней)
44.Столиця Північної Ірландії. (Белфаст)
45.На якій річці розташований Лондон? (Темза)
46.Скільки частин у Лондоні? (4)
47.День усіх закоханих в США. (День Святого Валентина)
48.Улюблений вид спорту американців. (Бейсбол)
49.Молодіжна організація США, Англії. (Скаути)
50.Улюблена тварина англійців. (Собака)
51.«Все в порядку!» по-американськи. (О.К.)
52.Грошова одиниця Англії. (Фунт стерлінгів)
53.Національний костюм чоловіків Шотландії. (Кілт)
54.Англійський бутерброд. (Сендвіч)
55.Яке значення слова «ковбой»? (Пастух)
56.Кількість смуг на американському прапорі. (13)
57.Автор твору «Аліса в Країні чудес». (Л. Керрол)
58.Перший президент США. (Д. Вашингтон)
59.Фінансова вулиця в Нью-Йорку. (Уолл стріт)
60.Перша королева, яка жила у Букінгемському палаці. (Вікторія)
61.Скільки великих озер у США? (5)
62.Коли американці святкують День Незалежності? (4липня)
63.Скільки графств у Великій Британії? (55)
64.Чим відомий Британський музей? (Бібліотекою)
65. Якого кольору більшість лондонських автобусів? (Червоного)
66Коли був заснований Вашингтон? (1791)
67Коли святкують Різдво в Англії? (25 грудня)
68.Скільки дітей має Єлизавета II? (4)
69Адреса Шерлока Холмса. (Бейкер -єтріт)
70Головний годинник Великої Британії. (Біг Бен)
Назва заходу: Веселий поїзд
Вік учасників: 12-13 років (7 класи).
Кількість учасників: дві команди по п'ять учнів.
Форма проведення: гра-змагання.
Місце проведення: приміщення школи (шість кімнат).
Обладнання: назви станцій, тестові завдання, набір предметів для визначення країни-виробника, путівки із зазначенням маршруту для кожної команди.
Кожна команда отримує шляховий лист із зазначенням розташування станцій та маршруту руху. Команди мають назву, емблему, форму та гасло. На кожній станції вчителі виставляють до шляхового листа кількість набраних балів, завіряють підписом.
Станції:
1. Лексична. Учні пишуть по п'ять слів за темами: Родина, Подорож, Місяці, Дні тижня, Частини тіла, Тварини, Шкільні предмети.
2. Граматична. Учні роблять переклад речень з української на англійську мову в 5-ти часових формах дієслова.
3. Музична. Команда представляє пісню англійською мовою.
4. Країнознавча. Учні відповідають на п'ять запитань з країнознавства Великої Британії.
5. Фонетична. Один представник групи декламує вірш, інший читає незнайомий текст.
6. «Відгадай-но!» Учням пропонується визначити країну-виробника різних предметів (мило, шампунь, дезодорант, зубна паста, фотоплівка та ін.).
Наприкінці змагання підраховується загальна кількість балів, набраних
кожною командою, визначаються переможець та призери, яким вручаються дипломи та робиться пам'ятне фото.
Назва заходу: Шекспірівський вечір
Вік учасників: 14-15 років .
Кількість учасників: за бажанням.
Форма проведення: поетичний вечір з елементами інсценізації.
Місце проведення: актова зала.
Обладнання: костюми епохи Шекспіра, портрет письменника, плакати з назвами творів, фонограма класичної музики.
1. Вечір починається середньовічним танцем на сцені (чотири пари).
2.Вчитель робить короткий вступ.
3.На сцені з'являється 1-а ведуча, яка пропонує перенестися в епоху Шекспіра. Коротка розповідь про Британію XVI століття.
4.Під музику на сцену виносяться декорації, запалюють свічки. Ведуча запрошує Шекспіра.
5.Учень в костюмі Шекспіра розповідає про своє життя, запрошуючи по ходу розповіді свою дружину, дітей. Наприкінці розповіді дружина говорить про вшанування пам'яті її великого чоловіка та повагу до його таланту. Шекспірпіднімається на п'єдестал і стає пам'ятником.
6.2-а ведуча розповідає про літературну діяльність Шекспіра. Між її словами учні виходять по черзі та декламують Сонети 18,22,40, 90, «Мадригал» англійською та українською мовами.
7.Виконується пісня, написана на слова одного із сонетів.
8.3-я ведуча розповідає про театральну діяльність Шекспіра. Показується три інсценізації: частина монологу Гамлета «Бути чи не бути» (виконують двоє юнаків у чорних сорочках українською та англійською мовами), сцена з «Ромео та Джульєтти», сцена з «Отелло». Учениця декламує «Весь світ — театр».
9.Завершальна сцена. Троє ведучих виходять на сцену, роблять короткий підсумок, запрошують всіх учасників.
Назва заходу: The Wonderful Word of English
Вік учасників: 13—14 років.
Кількість учасників:
Форма проведення: інтелект - шоу
Місце проведення: класна кімната
Хід гри
T. Dear children! Today it won't be a lesson, but an intellect-show and you will not be pupils, but participants of the show.
So, ladies and gentlemen! Welcome to our intellect show. We have two teams and two captains.
Dear captains! Introduce your teams and the members of your teams.
Кожен учень відрекомендовує себе
Captain 1. I'm... and it's my team «A».
Captain 2. (aналогічно).
T. Well, it's time to begin our show.
The 1st task is to name an excessive word ("Haзвати зайве слово"). If you find the excessive word you'll take one point. There are 5 points to each team.
1. Duck, goose, hen, rabbit, cock.
2. Face, eye, leg, nose, cheek.
3. Pink, black, yellow, white, small.
4. Classroom, bedroom, living-room, bathroom, kitchen.
5. Pen, bag, ruler, pencil-box, book.
T. What is the score?
The 2nd task is to guess "Who is he or she?" I describe one member of the family. You have to guess and fill in the table. There 5 points to each team for the right answers.
Who is he or she?
Mother
Father
Grandmother
Sister
Brother
Text №
3
1
5
2
4
1. He is not young. He is tall. He is not thin, but he is handsome. He has fair hair. He works on the cattle-farm. He is a farmer.
2. She is small. She is thin. She can't write and read. She doesn't go to school, but she wants to study. She likes to play with a doll.
3. She is neither old nor young. She isn't tall, she is pretty. She hasn't grey hair. She is a teacher. The pupils love her very much.
4. He is young. He is tall. He is dark-haired. He doesn't go to school. He studies at the institute. He is a good student.
5. She is kind. Her hair is grey. She is neither tall nor small. She doesn't work. She loves children very much.
T. Coordinate your answers and check up them... Thank our team.
The next task is to find the ending .of the sentence. Every team gets cards with the beginning of the sentences and must find the ending. There are 10 sentences for each team and 1 point for each sentence. Are you ready? Let's start.
1. His hair is/ short and curly.
2. Buratino has / a long straight nose.
3. There is a blue big ribbon / in her braid.
4. I think she / looks like her father .
5. My grandmother works / on a poultry farm.
6. The houses in our village/ are not high.
7. There are many fruit-trees/ in our garden.
8. We don't go to school/ in the evening
9. My father has breakfast/at 9 o'clock in the morning
10. We usually come to school/in time.
T. Let's check up...
Well, the team "A" has ... points.
The team "B" has ... points.
The fourth task is the task for captains. Our captains have known their task beforehand and prepared stories about their parents' working day and about their friends' working day. Are you ready? There are 10 points for each story So, we'll begin.
Our results are:
The next task is "The Role Play". You should tell us about your funny body. I'll give you dice, board game "My Funny Body", pencils, a table for story and a sheet of paper. Six participants throw the dice in turn, find out what kind of body they have. Then two participants have to tell about their funny body, using the table and other two participants have to draw the picture of their funny body. There are 15 points for this task. You have ten minutes. Let's start!
Your time is up. Tell us about your funny body, using the table and show a picture of your body. <...>
We have such score:...
The sixth task is the grammar practice. You will work with a diagram "The Parts of Speech". You should put these words under four categories: The Noun, the Adjective, the Pronoun, the Verb. There is 10 points for each team.
Pars of speech
The Nouns
The Adjectives
The Pronouns
The Verbs
Them, a poultry-farm, small, to work, gardens, our, to help, cinema, to play, to do, a ribbon, blue, dark, to write, a river, to wash up, a mother, I, TV-set, good, my, kind, an uncle, him, dinner, to say evening, to come, her, a dress, to make, their, a square, beautiful, high, can, we, long, are, nice.
T. We have score:...
The seventh task is to find a mistake. I'll read the text and make mistakes.
You should find the mistakes and exclaim "You are wrong!". You get one point for each mistake. Listen to me attentively!
There are six days in a week. There is four weeks in a month. Do you know the names of the ten days of the week? They is Sunday, Monday, Tuesday, March. Thursday, Friday, Saturday. Children has rest-days from school on Sundays and Mondays. The pupils doesn't go to school on Sunday. Today is the tenth of February. We are at the Ukrainian lesson now.
T. What's our score?
Next task is to translate the sentences into English. You should translate the sentences right and quickly. There are two points for each right sentence.
(Речення надруковані на картках.)
1. Скільки років твоїй мамі?— їй 40.
2. Його волосся коротке й кучеряве.
3. На кого схожа твоя сестра?
4. У нашому селі є нова лікарня.
5. Твій батько працює на заводі? — Так.
6. Ти живеш далеко чи близько від школи?
7. Вулиці в нашому селі довгі й гарні.
8. її сестра не ходить до школи, тому що вона студентка.
9. Чи допомагають вони по господарству ввечері?
10. Він лягає спати о 10-й годині вечора.
T. Sum up the score:...
And the last task is the word chain. You get a sheet of paper with the task. 1 How many names of buildings can I you find in the word chain? Write f them below. There are 5 points for each team.
T. We have the score …..
I think that friendship has won. Do you agree with me ? Each team had wonderful answers and played very well. Thank you for your work. Our show is over. Good - bye.
Назва заходу: Do You Know English Proverbs?
Вік учасників: 13—14 років.
Кількість учасників:
Форма проведення: вікторина
Місце проведення: класна кімната / актова зала.
Перше завдання : Згадайте відоме вам прислів’я з теми «School Life»
· Live and learn.
· Its never too late to learn.
· First think , then speak.
· Think twice before you speak once.
· Business before pleasure.
· Two heads are better than one.
· Where there is a will , there is always a way.
Друге завдання : знайдіть українські еквіваленти англійських прислів’їв , і навпаки.
· All is well that ends well
· Out of sight , out of mind.
· He laughs best who laughs last.
· Actions speak louder than words.
· A friend in need is a friend indeed.
· Tastes differ.
· Appetite comes with eating.
· East or West , home is best.
· The devil is not so black as he is painted.
Третє завдання : початок прислів’я звучить так ….. закінчіть його .
· Well begun is ….. (half done)
· Early to bed …….(and early to rise)
makes a man …. (healthy , wealthy and wise)
· An apple a day … (keeps the doctor away)
· All is well ……. (that ends well)
· A good beginning ….(makes a good ending)
· There is no place ….. (like home)
· Knowledge is …….(power)
· No news is ……….(good news)
· No pains ……..(no gains)
· Everything is good ……(in its season)
· Honesty is …………….(the best policy)
· Never put off till tomorrow …..(what you can do today)
· Better to do well ………(than to say well).
Підбиття підсумків і нагородження призерів.
Ігри на уроках англійської мови у початкових класах
Завдання 1. Знайди картинку, ідентичну твоїй
Знайди однокласника, в якого на картинці зображена дівчинка, одягнена так само, як і дівчинка на твоїй картинці (учні порівнюють деталі одягу, взуття, їх колір).
Завдання 2. Знайди свої речі
Ти загубив:, a yellow pencil-box, a blue ball, a brown bag, a white pen.
Спробуй знайти свої речі в бюро знахідок. Коли ти виявиш, що в бюро знахідок є твоя річ, попроси: "Please, give me my pen".
Завдання 3. Незнайко
У грі бере участь увесь клас. Роль Незнайка виконує вчитель.
На столі розкладені картинки, предмети або картонки з числами. Учитель називає предмети й цифри. Діти повинні виправити вчителя, якщо він зробив помилку.
Учитель. Діти, сьогодні до нас у гості прийшов Незнайко. Він також вивчає англійську мову, але, як завжди, часто плутає назви предметів, чисел. Давайте допоможемо йому запам'ятати все правильно.
Teacher. This is a ball.
Pupil. No, it is not. It is a box.
Teacher. This is 4.
Pupil. No, it is not. It is 6/
Завдання 4. Склади портфель
У грі бере участь увесь клас. Учні виходять до дошки за бажанням.
Учитель. Допоможіть Буратіно скласти портфель. Учень бере предмети, що знаходяться на столі, складає їх у портфель, називаючи кожен. This is a book. This is a pen. This is a ruler.
Завдання 5. Склади букет
У ч и т є л ь. Діти, давайте складемо букет для мами. Ллє потрібно дотримуватись такої умови: називати колір кожної квіточки правильно, а то букет зів'яне.
Клас ділиться на 3 команди. Учні один за одним (по ланцюжку) називають колір кожного листочка та квіточки.
Якщо учень помилився, то листочки та квіточки повертаються назад і гра починається спочатку.
Pupil 1. This is a red flower.
P u p і 1 2. This is a blue flower.
P u p і 1 3. This is a yellow flower.
Завдання 6. Побудуй хатку для короля
Клас ділиться на 2 команди. Учні будують хатку, називаючи, правильно букви на картонці. Якщо учень помилився, то він не має права класти свою «цеглину». Виграє команда, яка першою побудує хатинку.
Учитель. Давайте побудуємо хатинку для короля AВС. Складемо її з буквбукв, правильно називаючи кожну.
букв, правильно називаючи кожну.
Pupil 1. This is a letter A.
Pupil 2. This is a letter В.
Завдання 7. Алфавіт
Учитель ділить клас на 2 3 команди. У руках у нього годинник із секундною стрілкою. Він називає яку-нсбудь літеру (крім х, у, z) і пропонує першому учневі першої команди придумати за 20 секунд якомога більше слів, які починаються з цієї літери. Потім таке ж завдання, але вже з іншою літерою, виконує перший учень другої команди, потім — другий учень першої команди і т. д.
За кожне правильне слово команда одержує бал.
Завдання 8. Що в мене є?
Клас ділять на 2—3 команди. Учитель показує командам по черзі картку з якою-небудь літерою алфавіту. Учні відповідної команди повинні назвати цю літеру, а потім - - якомога більше іменників, що починаються з цієї літери.
За кожне правильне слово команді зараховуєть