Головна » 2018 » Лютий » 14 » Завдання на час карантину з інформатики для 5-11 класів
19:54
Завдання на час карантину з інформатики для 5-11 класів

5 клас

Тема 21. Створення графічних об'єктів.

Навчальна мета: ознайомити учнів з Інструментами для створення графічних об’єктів в графічному редакторі Paint; сформувати вміння створювати та зберігати зображення.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.20. Завдання 3-5 на с. 164-165 підручника.

Тема 22. Буфер обміну.

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттям буфера обміну та способами його використання в середовищі графічного редактора Paint.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.21. Завдання на с.172-173 підручника.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

6 клас

Тема 21. Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті

Навчальна мета: продовжити формувати вміння редагувати та форматувати текстові документи, удосконалювати вміння працювати з текстовим документом.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.20. Завдання на с.141-143 підручника

Тема 22. Введення і редагування тексту. Редагування текстового документу в середовищі текстового процесора.

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттям фрагмент тексту; сформувати вміння копіювати, переміщувати, вилучати, вставляти фрагменти тексту, виконувати пошук та заміну фрагментів тексту; удосконалювати навички роботи в середовищі текстового процесора.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.21. Завдання на с.141-143 та на с. 151 підручника.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

7 клас

Тема 21. Виконання практичних завдань з форматування та редагування даних в електронних таблицях

Навчальна мета: формувати уміння і навички учнів форматувати дані в електронних таблицях.

Завдання: Повторити параграф підручника п. 23. Завдання 3-4, хід роботи с.171-172 підручника та с.172-173 підручника.

Тема 22. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом

Навчальна мета: навчити учнів використовувати діаграми в електронних таблицях.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.25. Завдання 1-3. Хід роботи с. 187-189 та с. 189-190 підручника.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

8 клас

Тема 41. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається».

Навчальна мета: ознайомити учнів з елементом управління «список, що розкривається».

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.24 с. 166-169; практичні завдання на с. 168,169 підручника.

Тема 42. Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування.

Навчальна мета: ознайомити учнів з описом мовами програмування циклу з передумовою.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.25 с. 170-172. Завдання на с. 177 підручника.

Тема 43. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування.

Навчальна мета: ознайомити учнів з описом мовами програмування циклу з лічильником;

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.25 с. 172-174. Завдання на с. 177-178 підручника

Тема 44. Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин.

Навчальна мета: ознайомити учнів з особливостями використання циклів у мовах програмування.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.25 с. 174-178. Завдання на с. 176-177 та на с.178 підручника.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

9 клас

Тема 41: Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів. Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

Навчальна мета: познайомити учнів з плануванням побудови зображення та створенням малюнків на основі даного плану з графічних примітивів. Ознайомити учнів як створювати малюнки з кривих і ламаних і як додати текст до графічного зображення та форматування тексту в графічному редакторі Inkscape.

Завдання: Підручник п. 24.3-24.5 ст. 170-171 Впр. 4 ст.174

Тема 42. Практична робота 10. Створення простих векторних зображень.

Навчальна мета: закріпити вміння і навички учнів з створення простих векторних зображень;

Завдання: Виконати завдання на ст. 175 підручника; повторити матеріал підручника п.24.1-24.5

Тема 43. Практична робота 11. Створення складених векторних зображень.

Навчальна мета: закріпити вміння і навички учнів з створення складених векторних зображень.

Завдання: Виконати завдання на ст. 176 підручника; повторити матеріал підручника п.24.1-24.5

Тема 44. Поняття персонального навчального середовища. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Хмарні технології. Організація та планування колективної діяльності.

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттям персонального навчального середовища; навчити використовувати інтернет-середовища для створення та публікації документів.

Завдання: Опрацювати п.27.1-27.2; завдання на с. 181 підручника; на с. 181-182 підручника; на с. 182-183 підручника; на с. 188 підручника.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

10 клас

Тема 21. Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.

Навчальна мета: сформувати поняття: зв’язані об’єкти; розглянути: особливості роботи з графічними об’єктами; створення зв’язків між об’єктами.

Завдання: Опрацювати параграф підручника п.2.10

Тема 22. Практична робота №7 «Створення інформаційного бюлетеня чи буклету»

Навчальна мета: закріпити знання учнів по створенню брошур, буклетів, візиток за допомогою спеціалізованої програми Publisher2010 (Publisher2007).

Завдання: з підручника с. 184; повторити матеріал підручника п.2.9, 2.10

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

11 клас

Тема 21. Пошук, упорядкування та фільтрування даних. Використання запитів. Форми. Звіти.

Навчальна мета: Засвоїти відомості про роботу з БД і СУБД

Завдання: Вивчити терміни, конспектувати § 19, пит. 1-9 с. 185

Тема 22: Створення запитів, звітів, форм за допомогою майстра та в режимі конструктора.

Навчальна мета: Засвоїти відомості про роботу з БД і СУБД

Завдання: Вивчити терміни, конспектувати §21.5-21.7, 23, 24, пит. 2,3,4,5 на с. 215 + пит. 1,3 с. 226.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Категорія: Свіженькі новини НВО | Переглядів: 91 | Додав: rina-vanenko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: