Головна » 2020 » Травень » 16 » Завдання на період карантину для 4 класу
20:51
Завдання на період карантину для 4 класу

Українська мова

1.Опрацювати с.177-178. Виконати вправи 351(письмово), 352 (усно).

Д.з. вправа 353. https://www.youtube.com/watch?v=d0Ar5tuGV10

2.Опрацювати с.178-180. Виконати вправи 354,355,357(3)(письмово).

Д.з. вправа 358. https://www.youtube.com/watch?v=KiKbrBKwLRQ

3.Опрацювати с.180-181. Виконати вправи 359,360,361.

Д.з. вправа 362. https://www.youtube.com/watch?v=qkm_Fgx3UKU

4. Опрацювати в зошиті з розвитку мовлення с.51-53. Виконати вправи 1,2,3,4,5,6,7,8,9.Д.з. вправа 10.

5.Опрацювати с.182-183. Виконати вправи 363,364,365.

Д.з. вправа 366.

6.Опрацювати с.183-185. Виконати вправи 367,368,371 (письмово), 369,370 (усно). Д.з. вправа 373.

7.Опрацювати с.186-187. Виконати вправи 374,375,377 (письмово), 376(усно). Д.з. вправа 378. https://www.youtube.com/watch?v=U3-Vt0GoVlE

4. Опрацювати в зошиті з розвитку мовлення с.53-56. Виконати вправи 1,2,3,4,5,6,7,8,9.Д.з. вправа 10.

9.Опрацювати с.187-189. Виконати вправи 379,380,381.

Літературне читання

1.Прочитати казку Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» с.151-153.

Д.з. дати відповіді на запитання с.153.https://www.youtube.com/watch?v=gF9q0VYObWU

1. Прочитати повість-казку Льюїса Керролла «Аліса в Країні Чудес» ( частина I. У кролячій норі) за посиланням: http://ukrbooks.com/ua/alisa_v_kraini_chudes/.

Д.з. прочитати II частину та намалювати малюнок до прочитаного.

3. Читати Алан Александр Мілн «Вінні-Пух і всі-всі - всі» Пригода сімнадцята, у якій приструнчують Тигру) http://www.ae-lib.org.ua/texts/miln__winnie-the-pooh.htm#17

  Д.з. пройти тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/vinni-puh-prigoda-17-396642.html

4. Читати в «Я люблю читати» У весняному розмаї с.108-117. Д.з. дочитати.

5. Прослухати текст за посланням та слідкувати в хрестоматії Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» с. 118-129. https://www.youtube.com/watch?v=enPRYka3PrY. Текст https://mala.storinka.org/%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D1%8F%D0%BA-%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%88%D0%BB%D0%B8-%D1%83-%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96-%D0%B3%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.html

Д.з. пройти тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/hrestomatiya-3-4-larisa-denisenko-yak-divarliki-vidnayshli-u-sobi-gidnist-31947.html

6. Читати в «Я люблю читати» Політ фантазії і думки с. 148-152.

Д.з. дочитати.

7. Читати в «Я люблю читати» Леся Мовчун «Арфа для павучка» с. 144-147.

Д.з. переказувати твір.

8. Микола Сингаївський. «Дощ із краплі починається» (напам’ять) с.184 https://www.youtube.com/watch?v=0nmfV9eAfhI, В.Скомаровський «З чого починається весна»  читати в «Я л.ч.» с.108 Д.з. вивчити напам’ять Микола Сингаївський. «Дощ із краплі починається»

9. Прочитати два вірші в «Я люблю читати» Христина Дегтяренко «Добра шутка Інтернет». Лада Шкворець «Хто розфарбував цей світ?» с.151-152.Д.з. скласти вірш про природу.

10. Ознайомитися з текстом Анатолія Григорука «Бабусина прем’єра» за посиланням http://abetka.ukrlife.org/grygoruk8.html Д.з. пройти тести за прочитаним https://naurok.com.ua/test/anatoliy-grigoruk-babusina-prem-era-145930.html

Математика

1.Опрацювати с. 165-166. Виконати 1059,1062 (усно),1060,1061,1064 (письмово). Д.з. виконати 1065,1066.

2.Опрацювати с.166. Виконати 1067,1070,1072 (усно),1068,1069(1),1071 (письмово). Д.з. виконати 1074,1075.

3.Опрацювати с.166-167. Виконати 1076,1081 (усно),1077(1), 1078(2), 1079(1),1080 (письмово). Д.з. виконати 1083,1084.

4. Опрацювати с.167-168. Виконати 1085,1087,1089 (усно),1086, 1088, 1090 (письмово). Д.з. виконати 1091,1092.

5. Опрацювати с.168-169. Виконати 1093,1096 (усно),1094, 1098 (письмово). Д.з. виконати 1099,1100.

6. Опрацювати с.170-171. Виконати завдання 1101-1114.

7.Повторити матеріал та узагальнити математичні знання с.172-176.

Природознавство

  1. Опрацювати в підручнику с. 162-165. Подивитися відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Ci4Ik9P6LSA

  1. Опрацювати в підручнику с. 165-169.
  2. Виконати вдома дослід на с.169.
  3. Опрацювати в підручнику с. 170-176.

Я у світі

  1. Опрацювати в підручнику с. 121-128. Виконати в зошиті с.39-42.
  2. Опрацювати в підручнику с. 129-135. Виконати в зошиті с.42-45.
  3. Виконати навчальний проєкт (за вибором учня) «Українці, яких знає світ», «Знані в усьому світі українські  вироби»

Інформатика

1.Виконати в зошиті с. 60-61. Переглянути відео-урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qcooXFNldbc

2. Виконати в зошиті с. 62-63.

Основ здоров’я

1. Опрацювати в підручнику тему «Розвиток творчих здібностей» с.154-157.

Виконати завдання до даної теми у зошиті.

2. Виконати практичну роботу на с.157.

Категорія: Свіженькі новини НВО | Переглядів: 105 | Додав: rina-vanenko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: